16 August 2012

Anak kedua saya

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah, isteri saya selamat melahirkan anak kedua di Hospital Kemaman, Terengganu pada jam 12.34 tengahhari, 26 Ramadhan 1433 Hijrah.

Saya tiada akaun facebook untuk memaklumkan kepada rakan-rakan saya tentang rezeki yang Allah kurniakan kepada kami di saat penghujung Ramadhan ini.

Maka, wajiblah zakat fitrah kepada anak kedua saya ini. Dia seorang perempuan, berat 2.7 kg. Alhamdulillah, sihat.

Wallahua'lam, sekian dimaklumkan.

Zikri
Perak

8 comments:

Unknown said...

Tahniah ustaz,semoga dia menjai anak yang solehah dan menjadi srikandi islam..

Zikir Din said...

Terima kaseh ijoks, ameen ya robb. Semoga Allah mengurniakan anda rezeki yg sama dan berkah dari Allah

sherasan said...

tahniah. semoga menjadi permata abi dan uminya dunia akhirat.

Ezan Izzah Izzy said...

tahniah akh Zikri dan ukht Juaini.

apa nama anak kedua antum ni?

Zikir Din said...

nama yang kami sepekati adalah UMMU HANI. sudah didaftarkan. alhamdulillah.

adeq said...

salam. nak tengok gambar - if bisa. tahniah buat antuma. barakallah.

Zikir Din said...

maaf adeq, saya sedaya upaya untuk tidak memaparkan apa2 gambar makhluk bernyawa dalam blog saya.

dialu-alukan datang ke rumah kami untuk melihat anak lelaki dan perempuan kami.

muka lebih kurang muka uminya.

wallahua'lam.

Zikir Din said...
This comment has been removed by the author.